Re: amule

Hola, jo normalment el que faig és:

Baixada: 0
Pujada: 0

D'aquesta manera va a tot drap... això si, quan utilitzo la xarxa ho
baixo per poder anar bé. Utilitza les que t'han comentat llavors.

Ports TCP/UDP: jo els canviaria, donat que moltes operadores filtren
aquests ports per defecte, rebaixant-los-hi l'ample de banda. Posa els
que vulguis mentre que no entrin en conflicte amb d'altres. Per
exemple 11256/11257

Sort!!

El 01/02/07, xevipb <xevipb@gmail.com> ha escrit:
ei, gràcies a tots el que heu contestat!

tinc un adsl d'1Mb, així que ho faré tal com diu el company Rafel.

Gràcies una altra vegada!

Xevi