Re: nx per sarge

Hola RPB
Jo vaig instal·lar-lo a partir dels paquets de nomachine.com. Hi tenen una versió gratuita de servidor (que et limita a un sol usuari) i que m'ha funcionat perfectament amb un servidor Sarge, tenia pensat instal·lar-lo a partir dels paquets font però s'està endarrerint el tema...
Si només necessites entrar-hi com a un usuari jo m'ho miraria.
Joan

En/na rpb ha escrit:
Hola
Fins ara feia servir Xephyr per conectar-me remotament a un servidor i
disposar de la comoditat d'un escriptori. Però al actualitzar a amd64,
que és la arquitectura del meu ordinador d'escriptori, em vaig trobar
que xephyr petava amb una violació de segment. Es tracta d'un bug que
té l'aplicació per amd64, però veig que s'està tardant en arreglar-ho,
així que volia provar alternatives.
He sentit parlar de freeNX, però em trobo que no hi ha versió per
Sarge, que és el que tinc al servidor, i per baixar-se NX recomanen
afegir els repositoris de kanotix al sources.list.  Però tinc entès
que kanotix es construeix a partir de Debian Sid, el que em fa pensar
que al instalar NX puc començar a tenir problemes de dependències i
acabar amb un sistema trencat. Teniu alguna experiència amb NX en
Sarge?

RPB