Re: asterisk

Hola,
	jo encara no l'he probat, és una tasca pendent, però et recomano que facis
una ullada a aquest blog:

http://pof.eslack.org/blog/category/voip/

	Podràs trobar utilitats per a l'usuari casolà, com muntar un contestador
automàtic o trucar a l'estranger gratuïtament o des del mòbil a l'estranger a
preu de trucada mòbil-fix.
	Molt interessant...

A Diumenge 04 Febrer 2007 15:31, rpb va escriure: