Re: asterisk

Hola,

On Feb/04/2007, rpb wrote:

> Utilitzeu asterisk? què me'n podeu dir de tot plegat? em podeu fer 5
> cèntims de les seves possibilitats i què pot aportar a un usuari comú,
> a casa seva? per a una empresa, sembla evident el potencial, però per
> un usuari casolà ja no em va quedar tant clar a la xerrada, tot i que
> com a bon friki, em van quedar ganes de provar-ho. Perquè tal i com em
> va dir algú ahir a la xerrada:
>
> "potser un usuari comú tampoc no necessita un servidor de correu a
> casa seva, però... per què no tenir-lo?"

doncs mira, justament el mateix :-)
Els Asterisks que hi ha configurats no et donen totes les possibilitats
que tens amb un vi /etc/asterisk/ :-)

A més, si vols fer el friki, si el tens a casa pots comprar les targes
TDM, connectar-ho a la línia telefònica i amb certes coses (no ho he fet
mai) connectar-hi una tarja GSM. Trucar, des d'on siguis a casa via
mòbil (quasi gratis, amb tarifes especials "Dúo" o coses així). I
llavors enrutar la trucada via fixe (molt barat/gratis). O enrutar-ho
via internet. O que et truquin per internet i enviar-ho al mòbil, o...

Si busques per http://pof.eslack.org (si no em falla la memòria) hi
havia casos d'ús d'aquest tipus :-)

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona