Re: Linux en disc SATA

Hola Josep:

Jo n'he fet moltes instal·lacions i no hi ha cap problema.

Hi va haver un nucli que va donar problemes quan tenies alhora un sata i
un ide, però allò ja va passar.

En principi ha de rutllar com la seda...

Ara tinc problemes amb el nucli 2.6.20 (feisty fawn) per fer
instal·lacions en un segon disc sata... Però això no es correspon amb el
teu cas, no?

Salut!