Re: problemes amb samba

Gràcies per la resposta... mentrestant, he anat fent provatures amb
tot un seguit de configuracions.
L'objectiu bàsic era poder accedir des d'un Freecom M-35 (una caixa
multimèdia que funciona amb uClinux i que pot accedir a una xarxa
samba) als ordinadors de casa per reproduir multimèdia a la tele. Aquí
vaig trobar l'entrellat al descobrir que necessitava que els arxius a
compartir tinguessin la directiva:
security = shared
en lloc de:
security = user
Com que això deixa  la seguretat en segon terme, ho soluciono
compartint com "shared" un directori especial pels arxius multimèdia,
mentre comparteixo com "user" els /home.

Pel que fa a la connectivitat amb altres màquines, també he trobat el
problema: jo construïa malament la sentència, pensant que era
suficient posar
//nom_màquina/
i que el client samba ja trobaria el recurs, a l'estil windows, quan
en realitat tenia que posar explícitament
//nom_màquina/recurs
Simple i fàcil, apte per rucs... però no tenia la pràctica suficient
amb samba, ara després de llegir TONES de documentació, ja en sé una
mica més...

Com que la meva xarxa és casolana (molt petita) no crec necessari
disposar d'un LMB i he configurat cada servidor que comparteix
recursos com a servidor autònom, funciona bé i de moment en tinc prou.
De totes maneres, mercès per la teva ajuda.

RPB