Instal·lar Debian a AMD64

Hola companys,

 Tinc un ordinador nou: placa base ASUS M2N-E SLI, processador AMD64 3200, 512 MB de RAM i dos discs Serial ATA de 160GB. I avui tocava fer-ne la instal·lació de Debian (of course). Per fer-ho he agafat aquest netinstallCD: http://cdimage.debian.org/cdimage/unofficial/sarge-amd64/iso-cd/debian-31r4-amd64-netinst.iso com se'm deia aquí: http://www.debian.org/ports/amd64/ .

 Jo vull fer dels dos discs un RAID 0, doncs ho tinc al petium III i va de maravella ^^. Però porto tot el dia intentant instal·lar i fer-ho funcionar, sense èxit. Per fer que s'instal·lés el grub al final he hagut de sacrificar 500 MB per a fer una partició a /boot que estan sense RAID0, però tant és, ara funciona (no toqueu el que funciona!).

 I un cop el grub li ha semblat bé instal·lar-se, al reiniciar l'ordinador se'm queda clavat arrancant els drivers d'audio:

    audio: can't be loaded
    missing kernel or user mode driver audio

 Aleshores he accedit amb Knoppix al disc per intentar modificar l'arrancada i he retocat l'arxiu hotplug.conf (ok, ara al meu PC no el trobo, no sé si realment es diu així, ja estic cansat u_u). Aleshores he reiniciat i per sorpresa meva m'he trobat amb un kernel panic attempted to init!

  El motiu era que els números uuid (user id¿?) de les particions no eren les que pertocaven. I una de dues: o no es poden tocar les particions RAID just després d'instal·lar el sistema o potser tenia que haver desmontat manualment les particions (amb el mdadm) envès de reiniciar directament (ja m'imagino la resposta xD). Amb tot, el problema de l'audio també apareix sense configurar el RAID 0.

Per tant companys, digueu-me, què és millor que faci: intento resoldre aquest error? faig servir el CD d'instal·lació per a x86, li compilo un nou kernel preparant-lo pel AMD64 i després li dic al sources.list que agafi els paquets d'aquí: http://ftp.de.debian.org/debian-amd64/ ? o no sé... instal·lo la versió x86, canvio el kernel i a partir de llavors compilo tots els paquets que m'instal·li... o ja posats em passo a Gentoo... O ho faig servir tot com si fós un processador de 32 bits?

 Vinga companys, marxo de l'ordinador que m'està matant.
 Moltes gràcies!! (i perdoneu la parrafada)

--
            Marc
              マルク
                     Linux user number #432293  -- http://counter.li.org/