Re: Després del Login torno al Login

Hola!!
No sé si tindrà a veure amb el teu cas, però a mi em va estar passant això a la meva Debian Etch a causa d'una actualització de seguretat. Els problemes venien de xorg i se'm van arreglar tots sols en una actualització posterior tot i que em vaig acollonir força.
Marc///

El 25/01/07, Josep Molero i Puig <josep.molero@sp.procap.com> ha escrit:
Hola a tothom.

Potser no és el lloc indicat per fer una pregunta sobre Ubuntu 6.10, però
suposo que donat que es basa en una distro de Debian, potser em podreu
indicar.

He intentat muntar una Ubuntu 6.10 , configuració OEM.
Tot sembla acabar bé.
El final de la instal·lació et diuen que podràs entrar amb l'usuari OEM i
que un cop configurat tot el que calgui, podràs executr una instrucció que :

a) es carregarà l'usuari OEM
b) et permetrà crear un nou usuari.

La instrucció en concret és

sudo oem-config-prepare

El problema que em trobo és que després de rebootar la màquina per primer
cop, apareix el Login gràfic, entro les credencials de l'usuari oem, comença
a carregar el Gnome ... i a mig fer  PUMMMM : torna a la pantalla de Login.

He iniciat el sistema la modalitat RECOVERY i apareix una cònsola (hi entres
com a root, per defecte).
He executat un aptitude dist-upgrade
Acaba bé, sembla ... almenys, no es queixa de res.
També he fet un aptitude clean.

Però res.... Sempre el mateix.

Alguna idea ?

PEP