Bip a etch

Hola llista,

tinc instal·lada una etch en una màquina. La pobra pot ser que tingui la CPU una mica fotuda i sovint l'ordinador es queixa de sobreescalfament amb el típic missatge:
CPU#0:Runing in modulated clock mode
Quan ho fa, sona el bip característic de l'altaveu del PC. Com desgraciadament, hi ha estones que s'hi està una bona estona fent-ho, m'arrisco a acabar boig o que els companys em pengin del coll si estic remenant l'ordinador amb nocturnitat.
He emmudit el PC speaker des del control de l'àudio, i des del mateix alsamixer, però res... no sé si podria tractar-se d'algun bug...
Alguna idea per on plantejar-ho, apart d'aturar el dimoni syslog, llevar l'altaveu o aconseguir una nova CPU?

Salut!