Re: compilar docks a fluxbox

"...perquè no proves de posar-te un gkrellm i arreando?..."

Ara mateix  "arreo" :-)

Com que veia que moltes aplicacions no sortien al menu, he provat de
fer un fluxbox-generate_menu, i la comanda no hi és. He trobat
l'script a
/usr/share/docs/fluxbox/fluxbox-generate_menu.gz

i l'he extret amb un
zcat > fluxbox-generate_menu.pl

Ehem... tot a fluxbox és així de artesanal?
El problema ara és que m'ha sortit tot en spikinglis. Amb la utilitat
fbmenu ho puc anar canviant tot, però tornem a l'artesania (que ja
m'està bé, això vol dir "configurable", però també "feina").
Per cert, la Eterm no reconeix accents... es pot arreglar? altres
terminals si m'ho reconeixen (gnome-terminal) pel que no crec que
sigui problema de locales sinó del propi Eterm.

RPB