problemes amb samba

Hola
Tinc dues màquines, una amb Sarge i una altra amb etch. En les dues
tinc instal·lat un servidor samba, però només funciona a la sarge.
Inclús he provat un copy/paste del smb.conf de la sarge a la etch,
però ni així funciona. Les màquines windows veuen i interactuen bé amb
la sarge, però no amb la etch.

Un altre tema, però, és que des de cap altra màquina linux puc veure
res del directori compartit de la sarge. De la etch, no puc ni entrar,
dóna aquest error:

No s'ha pogut mostrar els continguts de la carpeta. No s'ha pogut
visualitzar tot el contingut de «Xarxa de Windows: etch»

En la Sarge , sembla que hi puc entrar però em mostra un directori
buit, tot i que des de màquines windows puc veure i manipular els
fitxers.

Com que fins ara en tenia prou amb accedir des de windows al servidor
Sarge, ho vaig deixar córrer en el seu moment, però ara necessito que
el servidor amb etch funcioni i que les màquines amb linux es vegin
entre elles.

Tinc configurat NFS, però la necessitat d'aconseguir el mateix amb
samba ve de que tinc un Freecom network mediaplayer-35 que ve amb
uClinux però que només es comunica via samba. Necessito que el
mediaplayer-35 pugui veure els pc's amb linux per poder fer streaming
de video i música a una TV. Amb "servidors de pelis windows" ja
funciona, però no amb els linux degut als problemes que tinc amb els
servidors samba. A la documentació del freecom no diu res que no sigui
per windows, és clar...

He provat un munt de configuracions de smb.conf que he vist per la
xarxa, però sense resultats. Per altra banda, la documentació que
trobo em costa d'entendre perque sóc un perfecte analfabet en el
protocol smb, fa molt de temps que em bellugo quasi exclusivament amb
linux (sense ser cap gurú, com ja suposo que es nota). Per això
necessito la vostra ajuda, que agrairé eternament...

RPB