[Tremendo Off-Topic] Re: la universitat tancada

Quoting muzzol <muzzol@gmail.com>:

A veure jo també sóc alumne de la UOC (informàtica de sistemes), i trobo que la UOC té coses molt criticables (la manca de flexibilitat absoluta amb les dates d'entrega de pràctiques i proves, els preus -que trobo un pel massa elevats-, l'haver de tornar a pagar per convocatòria, la inexistència de la convocatòria de setembre que a la gent que estudiem i treballem ens ha salvat la vida tantíssimes vegades, etc) que em fan rumiar de passar-me a la UNED -cosa que possiblement faci en el futur-, però aquest missatge en aquesta llista té també coses molt criticables, com el cross-posting i l'off-topic :-)

A banda que trobo que la llista de destinataris és un pel surrealista, perquè has ficat coses que jo mai hauria ficat plegats, des del kernel panic fins al president de la Generalitat, jojo.

PD: poso en CC a l'actual rectora, que per molt que igual l'hagin pifiada en això que tu dius, diria que és bastant més accessible i 'normal' que l'equip rector anterior.

tot això, IMHO, vaja.

xavi

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.