Re: xdm + fluxbox (i altres possibles)

Quoting Josep Molero i Puig <josep.molero@sp.procap.com>:

Diria que el que has de fer és el següent:

editar o crear el fitxer .xsession a la /home de l'usuari que vols que executi el fluxbox. llavors afegir la línia següent:

exec startfluxbox

i diria que amb això tires milles.

(I ep, de bon rotllo, però això ho he trobat en una cerca al google posant xdm .xsession fluxbox: http://www.google.com/search?hl=es&rls=com.microsoft%3A*%3AIE-SearchBox&rlz=1I7RNWE&q=xdm+.xsession+fluxbox&lr= ...a la primera entrada tens la resposta http://fluxbox-wiki.org/index.php/Howto_agregar_fluxbox_a_xdm :) Vull dir que de vegades és perd més temps preguntant i esperant la resposta que cercant una miqueta pel google. De bon rotllo, eh.

Bé...
Gràcies a tots per a les respostes anteriors sobre quin seria l'escriptori
més lleuger
Crec que probaré el fluxbox i potser windowmaker.

La veritat és que estic fent proves per mostrar les capacitats de Linux a
gent que no l'ha vist mai.
No és que la màquina on estic fent aquests invents siguin un petard, però
estic intentant simular que es pot fer i que no amb un petard.

Ara us bombardejo un altre cop.
Em sembla que amb xdm també es pot configurar amb quin entorn d'escriptori o
gestor de finestres es vol treballar, no ?
Diria que en algun lloc ho he llegit i que es tracta de modificar un fitxer
de configuració on es diu què s'ha d'executar.
Almenys, és el que permet fer el gdm, oi ? Pots seleccionar amb quin entorn
treballaràs un cop validat.

Bé... us ho pregunto perquè donat que el tema d'espai en disc no serà
problema, que us sembla tenir el següent ?

xdm com a login gràfic que permeti seleccionar un twm o un fluxbox o un
windowmaker.

Factible ?
Coneixeu el fitxer del què us parlo ?

He estat mirant tots els scripts i fitxers possible :  Xstartup, Xsession
Xoptions, xdm, S99xdm
Tenint en compte que inicio la sessió amb xdm i és l'xdm qui engega tot el
tema (i no pas startx ni X ni xinit ni el xinu ni ningú més), on puc veure
que el programa que rebi el fil de la sessió és el twm ?

(Si he dit alguna bestiessa, corregiu-me sense pietat)

Gràcies de nou !!!

PEP

--
xavi | lorajoler@paranoici.org.