Re: xdm i twm

On Tue, 16 Jan 2007 12:18:12 +0100
Josep Molero i Puig <josep.molero@sp.procap.com> wrote:

> La pregunta és :
> Puc tenir xdm + twm + un entorn d'escriptori lleuger ?
> Quin recomaneu ?
Com a escriptori el més lleuger és el xfce (jo el tenia fa un parell
d'anys a un thinkpad P100 amb 48MB de RAM).

Com a gestor de finestres icewm, fluxbox o enlightenment són
lleugerissims i va a gustos (icewm és més estil windows i els altres
van a la seva bola).
> O potser m'estic liant i amb el twm no hi pot haver cap escriptori a
> sota ?
No se si es pot canviar el gestor de finestres de xfce (diria que no).
I amb KDE i GNOME suposo que passará el matexi...o no

> Gràcies !!!!
De res home

Siau

	Miquel