Instal·lar Debian sense targeta de xarxa

Hola llista,

 Tot i que estic en època d'exàmens el cap no em para de barrinar i voldria saber si és possible instal·lar Debian des de 0 a un PC (als discs d'aquest PC no hi ha absolutament res: són nous) que no disposa de targeta gràfica però sí que està connectat a la xarxa.

 Jo voldria instal·lar el sistema a través de la xarxa directament, sense lector de CD ni res de res.

 Havia pensat que potser el millor seria, resignar-me a fer-ho a través de la xarxa i agafar el(s) disc(s) dur(s) (per un RAID) i instal·lar el sistema en una màquina que sí té targeta gràfica i demés i després posar els discs a la nova màquina i que encara que siguin d'una arquitectura diferent, el sistema funcionarà correctament gràcies als mòduls del kernel. És aquesta la millor solució? o es pot fer tot des de xarxa sense necessitat d'obrir cap ordinador?

 En fi, tota la culpa d'aquesta anada d'olla la té Google que tenen uns 20000 (més, més) i a tots ells amb Linux (Red Hat) i clar, em preguntava com fan per instal·lar el sistema a tants PC's (segur que ho fan de manera automàtica, ells tant sols endollen, esperen 5 minuts de transferència de dades i avall [mmm... Rembo? hi ha alguna alternativa?]) i de pas, fer-ne una prova: serà lo interessant ^^

 Moltes gràcies per avançat,

--
            Marc
              マルク