Re: (EE) No devides detected...

A Dimarts 09 Gener 2007 13:06, xab lab va escriure:
> hola,
>
> ahir vaig baixar una netinst-testing. aquest matí l'he instalat, i seguiex
> donant-me l'error del títol.
>
> a l'inici em donava alguns errors més, però ho he solucionat tal i com diu
> aquí:
>
> http://216.239.59.104/search?q=cache:RSL37o0Ya5sJ:www.debianizzati.org/foru
>m/x/26869::re:kdb-%2511-etch.html+modulo+kdb+mouse+debian+testing&hl=es&gl=e
>s&ct=clnk&cd=1
>
> es de fa uns dies, i eren els mateixos errors; així que he instalat els
> [...]

A mi em va passar el mateix, instal.lant una testing acabada de baixar.
Em sembla que ho vaig resoldre (a part del kbd i mouse que dius) posant
que el driver fos el vesa a xorg.conf. Almenys amb això podia tenir X.
potser et funciona.

Però com he hagut de repetir la instalació perquè tenia problemes amb el disc
sata, ara ja he instal.lat a poc a poc el driver nvidia i ja no em dona cap
error. Quina targeta tens?

Tevi