Re: recuperació sense etc + discos.

En quant al primer apart no tinc ni idea pero suposo que copiant un /etc alguna cosa en podria sortir (almenys, per configurar les X's és una bona alternativa ;) ). Jo crec que hi hauria d'haver un paquet que et mirés l'estat del sistema i te'l restaurés, per exemple, un cop vaig fer "chgrp -R root *" (o algo semblant) a la carpeta /usr i em vaig quedar sense poder gravar a CD's en mode usuari fins que vaig canviar el permisos a mà.

Pel que fa a la compilació del kernel, un cop estàs copiant els arxius vmlinuz-2.6.X i el System.map, també has de fer un mkinitrd, alguna cosa semblant a:

mkinitrd -o /boot/initrd.img-2.6.X 2.6.X

(fés un man mkinitrd per confirmar-ho), un cop fet això edites el menu.lst (pel GRUB) o el del lilo (lilo.conf? no m'enrecordo :P) i li dius a on està aquest initrd.img, reinicia i prova-ho.

És curiós que a http://kernelnewbies.org encara no hagin afegit això del initrd.img, és que només passa amb Debian? per què?

 Vagi bé!