recuperació sense etc + discos.

Degut al meu espectacular grau de patatisme i lamerisme he aconseguit carregar-me el directori /etc d'un sistema Debian GNU/Linux Etch. Sense còpia de seguretat. Al final he decidit anar pel dret i reinstal·lar, però pregunto:

1.- Hi havien solucions alternatives? se m'acut l'haver començat posant un livecd del que sigui i poc a poc anar ajustant, però crec que l'esforç hauria estat superior al reinstal·lar.

2.- Pel camí, resulta que pel que sigui tots els nuclis nous que compilo sembla que no reconeixen la partició, o que tenen problemes per iniciar-se i per tant, kernel panic. Cosa veritablement curiosa donat que els compilo a partir del .config original que hi ha a /boot, i mirant-me i remirant-me tot plegat abastament. I no parlem de SATA ni coses rares, IDE clàssic. Diria que això indica que el disc (o la partició) està començant a fallar. A algú més li ha passat?

I visquin les còpies de seguretat.

--
xavi | lorajoler@paranoici.org