Re: un de nou, i peten les X

On Sun, 7 Jan 2007 13:22:13 +0100
"xab lab" <xablab@gmail.com> wrote:

> a vore si m'explico millor!!!
>
> el disc és un barracuda 7200.7 de 40 GB amb 4 particions. hda1 swap, hda2
> ext3, hda3 ext3 i hda4 fat32 (que fa de magatzem); es un disc que tinc a
> casa i que porto a passejar i l'endollo allà on puc.... (allà on puc es un
> curs de formació ocupacional on ens ensenyen Finestres, i jo m'hi aburreixo,
> i jugo a lo nostre....)
>
> li vaig instalar fa un mes una ubuntu dapper a la 2ona partició; tot
> funcionava.
>
> fa tres setmanes a la tercera partició vaig instalar una debian estable
> [...]

ara esta molt millor!

A veure, arrenques amb el live-cd, montes la partició de que vols (suposem que es monta a /media/hda3 de la live rulant)

a /media/hda3/etc/init.d/ està gdm (/media/hda3/etc/init.d/gdm) que quan ets root pots engegar-ho amb:
#/etc/init.d/gdm start
i per aturar el gdm:
#/etc/init.d/gdm stop (i et quedes sense X's , prova-ho :)

Quan arrenca el sistema grafic l'ordinador executa precisament això (#/etc/init.d/gdm start), llavors cambia el nom del gdm a per exemple U_gdm:

$ mv /media/hda3/etc/init.d/gdm /media/hda3/etc/init.d/U_gdm

si li camviem el nom ja no podrà executar el gdm i no t'arrancaran les X's i si no es queda penjat doncs a modificar el que vulguis modificar, per exemple les comendes dels correus anteriors.

prova-ho i aveure si aixís...

apa, sort,

8-)

/ gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 2E402485 \
\_________________________________________________ /
     \
   ~~    ~~
   Registered user num. 368051
   and did not take anything above.
------
1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 |41d