Re: Samsung ML-2010 a Debian Sid

El Diumenge 24 Desembre 2006 13:09, Cubells va escriure:

> El que passa que googlejant, davant d'aquest missatge d'error, havia
> trobat dues persones que ho havien solucionat de distintes formes.
> Una era fent que root pertanyera al grup lp i l'altra era copiant el
> fitxer aquest al directori /usr/lib/cups/filter.

Vas trobar més coses que jo :)  Les tens a l'historial encara?

> Jo no puc només que somiar en tenir una impressora com la teva ;-)

:)

A un PC City no va arribar a 80 Eur (IVA Inclòs) amb un toner per a 1000
còpies (l'original, per 3000 còpies, en val 85 i duu el fotoconductor inclòs,
això que es canvia de banda a d'altres impressores de toner més barat).

Vaig anar a cercar toner per l'anterior (Epson EPL 5500 que té 8 anys) i en
veure el preu d'aquesta Samsung (i "Linux" a la caixa, Debian al manual) vaig
comprar-la. Costa tant com el toner per la Epson, però a la Epson ja haig de
canviar el fotoconductor, i no crec que aguanti un toner més, perquè té un
sensor que falla; ja la vaig adobar bricolerament al 2002 --fotos per a
després recordar com està muntada http://bitassa.com/epsonepl5500 :)))

De moment passo llis d'impressores amb colors, per la feina que faig basta i
sobra el negre (també tenc una Stylus 600, però totalment escanyada per poc
us :))

Potser una específica per fotos té utilitat (en el meu cas).  Aprofito per a
preguntar si teniu alguna experiència amb les HP Photosmart 385.  Hi veig la
380: http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=HP-PhotoSmart_380

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat