Re: configurar router speedtouch 546 v6 a debian

A Dissabte 23 Desembre 2006 22:53, Manel Martínez de Arcos va escriure:
> A Dissabte 23 Desembre 2006 16:02, carles ferrando va escriure:
>
> Has de ser root per editar-lo. Ho pots fer per qualsevol procediment o fer:
> sudo cat "nameserver 192.168.0.1">/etc/resolv.conf
> També pots posar un server extern com 194.179.1.100 (en cas que no et
> funcioni)
>
> Però, vistos els arxius, amb això no n'hi haurà prou. Et falta la porta
> d'enlaç i la IP :-)
> Suposo que el que passa és que el router té un servidor dhcp i la Ubuntu
> està configurada per defecte per a configurar la eth0 per dhcp.
> [...]

Si, clarament a la debian la eth0 no té IP, per la qual cosa ha fallat el
mètode per aconseguir-ne una.

Al que diu el manel jo afegiria que si vols que el router et dóni una adreça
per dhcp hauràs de tenir un client de dhcp instal·lat. Assegura't de tenir-lo
o instal·la'n un: "apt-get install dhcp3-client".

També et pot ser útil el paquet autodns-dhcp.

Orestes.