Re: Problemes targeta Wireless

Recorda que cuand actualitzes la ipw2200 s'ha d'actualitzar el
firmaware. Mes d'un cop he tingut problemes per aquesta causa

2006/12/20, Manel Martínez de Arcos <musiket@gmail.com>:
A Dimarts 19 Desembre 2006 19:49, Cubells va escriure:
> En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit:
>
> A mi em sembla que necessites actualitzar el mòdul ipw2200, per això
> aquesta línia.
> El com fer-ho ja ho saps:
> http://ipw2200.sourceforge.net/downloads.php
> http://ipw2200.sourceforge.net/INSTALL

Aquest mòdul és a Debian (com a mínim a Testing):
aptitude show ipw2100-source
Deu ser molt fàcil d'instal·lar amb el module assistant, quelcom semblant a:
m-a a-i ipw2100-source
> La versió del meu mòdul a la meva Ubuntu Edgy és:
> $ modinfo ipw2200 | grep version
> version:        1.1.2kmprq
> srcversion:     21E4CB2BA3BD779BFD7FC01

A Testing és la 1.2 :-)