Re: Problemes targeta Wireless

En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit:
Driver 'ipw2200' needs updating - please use bus_type methods

A mi em sembla que necessites actualitzar el mòdul ipw2200, per això aquesta línia.
El com fer-ho ja ho saps:
http://ipw2200.sourceforge.net/downloads.php
http://ipw2200.sourceforge.net/INSTALL

La versió del meu mòdul a la meva Ubuntu Edgy és:
$ modinfo ipw2200 | grep version
version:        1.1.2kmprq
srcversion:     21E4CB2BA3BD779BFD7FC01

A la web del projecte tens la versió estable 1.2. Jo provaria...

Segurament, en actualitzar a un mòdul més modern, la tarja serà detectada correctament pel sistema, que ja és una gran pas, no per a la humanitat però sí per al teu portàtil.
Altra cosa és que vaja... Són coses diferents.

Salut i sort!