Re: Problemes targeta Wireless

He fet un update-pciids però continua sortint un Unknown device :(

Al carregar el ipw2200 ja es carrega tb tot el ieee80211.

A ubuntuforums em diuen que si abans de portar-lo a la fàbrica
funcionava i ara no, que pot ser que la targeta no estigui ben
connectada internament. La veritat té sentit, perquè no he trobat cap
línia de lspci igual a la meva pel google :( i també és extrany que
sent un Intel Centrino no porti la targeta típica de 2200bg.

Salut!