Re: problemes amb WordPress

Be, sembla que ho he trobat

eh canviat la configuració a no-ip.com de manera que elmeudomini.no-ip.org
apunti a http://lamevaippublica (abans apuntava a
http://lamevaippublica.no-ip.org:21180)

he posat a les opcions generals del WordPress
http://elmeudomini.no-ip.org:21180 en els dos camps

i he posat a /etc/hosts de la meva màquina aquesta entrada
192.168.1.25	elmeudomini.no-ip.org

ara per accedir-hi des de fora tinc que posar
http://elmeudomini.no-ip.org:21180 (abans amb http://elmeudomini.no-ip.org
n'hi avia prou)

no queda tant elegant com abans però que hi farem

ara puc treballar decentment

A Diumenge 17 Desembre 2006 13:19, saba va escriure: