Re: problemes amb WordPress

No, si des de fora funciona tot perfectement

El NAT el tinc configurat correctament en el router Adsl

el problema és des de xarxa local

jo poso http://192.168.1.25:21180 y entro a la pàgina principal
el primer que veig es que és en texte pla, suposo que degut a que la ruta de
les fulles d'estil ja deu ser errònia per ami però no per els que es conecten
des de fora

vaig passejant el ratoli per sobre els links i tots apunten a
http://elmeudomini.no-ip.org/?page_id=.........
faig clic en un qualsevol i el navegador em diu
El Firefox no pot establir una connexió amb el servidor a
elmeudomini.no-ip.org

perque?
dons jo suposo que al trobar el nom
http://elmeudomini.no-ip.org/?page_id=......... mira a /etc/host, no trob res
i resol el nom via DNS extern. El DNS extern li torna la meva IP publica o
sigui que el link queda així http://lamevaippublica/?page_id=......... quan
tindria que ser http://192.168.1.25:21180/?page_id=......... al estar en
local

si pogués fer que resolgues via /etc/hots o alguna cosa semblant el
http://elmeudomini.no-ip.org/?page_id=......... a
http://192.168.1.25:211180/?page_id=......... ja ho tindria solucionat però
no sé com fer-ho

A Diumenge 17 Desembre 2006 14:05, pau va escriure: