Re: problemes amb WordPress

El Diumenge 17 Desembre 2006 14:05, pau va escriure:

> jo crec que la solució ràpida era assegurar-se que des de fora funciona tot
> bé i des de la xarxa accedir-hi via ip o un nom d'intranet. però ésclar,
> això ja depèn de la paciència de cadascú ;)

Com diu el pau, això és perquè no pots veure la IP amb la que surts a
Internet, perquè és la del teu router: veus el router.

Hi ha varies solucions:

- Hi ha routers que permeten desviar les peticions des de la intranet a la
seva propia IP.  Mai no ho he provat.

- Si tens DNS intern, pots crear «DNS amb vistes» i que en teclejar un domini,
la «vista» sigui diferent si veus el lloc des de la intranet.  Cerca dns con
vistas o dns views a Internet.

- Tirar de l'arxiu /etc/hosts entrant-hi el domini que serveix el teu Apache i
posant-hi la ip de la intranet.  El /etc/hosts va abans que les consultes
DNS, «mana més».  La diferència amb la solució anterior és que cal tocar
toooooooots els /etc/hosts dels ordinadors de la xarxa, cosa que fa més
recomanable la solució anterior de les vistes.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.