Re: problemes amb WordPress

hola!

a mi em sembla que això no té res a veure amb el port on està el servei. si estàs darrere d'un router que fa NAT cap a la teva màquina, llavors, des de la xarxa de la màquina no podràs accedir-hi . prova d'entrar-hi des d'una altra màquina de fora de la teva xarxa a veure si et funciona.. si va bé, vol dir que s'està fent correctament el NAT i que el teu wordpress és visible.

pensava que hi havia una manera d'evitar aquest problema, via vhosts (http://httpd.apache.org/docs/2.0/es/vhosts/) però ara no ho recordo massa. jo crec que la solució ràpida era assegurar-se que des de fora funciona tot bé i des de la xarxa accedir-hi via ip o un nom d'intranet. però ésclar, això ja depèn de la paciència de cadascú ;)

salutacions,

pau.

On Sun, 17 Dec 2006 13:19:55 +0100