Re: Identitat Digital

2006/12/4, David Trigo Chávez <davidtrigo123@yahoo.es>:
Hola,

Avui he vist que la generalitat està oferent un certificat digital, però tinc un dubte.
He estat llegint y diu que serveix per fer transaccions electròniques y per xifrar correus, però no se si aquest certificar serveix per a linux.
Inicialment compleix amb les normes del x509 per lo que pot  ser
llegit i tracta per el openssl
A més diu que solament es pot instal?lar a l'ordinador amb que demanes el certificat, si el vols utilitzar a la feina? O si s'espatlla l'ordinador?

Respecte a que sols es pot instalar en el ordinador amb que el demanes
es nomes sols fins que l'has completat. Pasava lo mateix amb el
certificat d'hisenda.
El problemaa mes gran es el horari per a la presencia , que en la
majoria dels casos es de dilluns a divendres de 2/4 de 9 a dues i en
algun cas arriva a 2/4 de sis de la tarda.

El link de la pàgina per demanar el certificat es aquest: http://www.idcat.net

Se que no ve al cas :p, pro m'ha fet curiositat.

Gracies per la ajuda.

Saluts

--
Saluts,