Re: Identitat Digital

Els certificats els pots utilitzar on vulguis un cop generats, simplement és un fitxer que t'enduus on vols. Tanmateix, és una pena que el procés de sol·licitud només sigui vàlid per a usuaris de windows.

" ... Si el vostre sistema operatiu no està actualitzat, heu d'actualitzar-lo perquè l'idCAT funcioni correctament ... "

Òbviament instal·lar/utilitzar certificats digitals en GNU/Linux no és més difícil que fer-ho per Windows, ara això si, abans has de saber que hi ha vida més enllà de Micros0ft .

Algú em pot dir com actualitzar la meva Debian Etch a Windows ... ? Puc utilitzar Windows Sid ?

Realment molest.

P.D.: Que consti que no he provat de fer la sol·licitud, però que queda clar que assumeixen que ho estàs fent amb un sistema win32 i que cal el servei criptogràfic de windows per funcionar (openssl ? què és openssl ? ....). Ja m'he desfogat.

David Trigo Chávez wrote:
Hola,

Avui he vist que la generalitat està oferent un certificat digital, però tinc un dubte.
He estat llegint y diu que serveix per fer transaccions electròniques y per xifrar correus, però no se si aquest certificar serveix per a linux.
A més diu que solament es pot instal?lar a l?ordinador amb que demanes el certificat, si el vols utilitzar a la feina? O si s?espatlla l?ordinador?

El link de la pàgina per demanar el certificat es aquest: http://www.idcat.net

Se que no ve al cas :p, pro m?ha fet curiositat.

Gracies per la ajuda.

Saluts