Re: Protecció de dades

2006/12/4, Benjamí Villoslada <benjami@gmail.com>:
El Dilluns 04 Desembre 2006 05:42, Cubells va escriure:
> Volia el vostre ajut per veure si puc treballar com sempre, si necessito
> afegir alguna feature especial al programa per a complir aquesta tasca o
> puc posar excuses i deixar aquesta responsabilitat a l'usuari que tampoc
> no té molta idea de tot això...

Si és una feina a mida, hi ha moltes coses que pot fer com et deia l'Esteve.
Un patracol, i ben avorrit :/

Vaig interpretar que era una petició genèrica pels programes lliures,
disculpa.

"Un patracol, i ben avorrit"  --> gran frase! quanta raó!
El programa pot ajudar molt o gens, tot depèn del que t'hi vulguis o puguis implicar-te.
Si és una aplicació de gestió senzilla només cal que tinguis en compte que les dades personals que tens (clients i proveïdors?) hagin donat el seu consentiment per estar registrats. Això no ho fa el programa, però en el moment de fer una "alta" pot imprimir el document que haurà de signar la persona per a donar el seu consentiment. Registrar que l'han tornat signada, pot ser una funcionalitat molt interessant pel programa, sinó, com carai faràs un mailing sense infringir la llei?
Si contemples això, només faria falta registrar el fitxer a l'agència de protecció de dades.

Això és només un exemple senzill, si el programet pretén guardar dades sobre religió, orientació sexual o altres dades personals considerades crítiques, llavors millor que amb l'ajut d'un advocat especialitzat analitzeu la llei punt a punt i decidiu quina és la millor solució.

Salut!

Esteve