Re: Problemes amb carpetes compartides win2003

A Dilluns 04 Desembre 2006 11:41, Jordi Funollet va escriure:
> A mi em passava sovint a la feina anterior. Als que es logaven al domini
> des d'un Ruindows els sortia un avís per a que canviessin el password abans
> de que els expirés. Als que feiem servir Linux sempre se'ns expirava. :-)
> La primera vegada vaig parar boig per saber perquè de cop i volta no podia
> imprimir.
>
> Sr. Stokerr, jo preguntaria a l'administrador del 2003 si tens el password
> caducat.

Ja ho he trobat, com moltes vegades ha estat una tonteria

havia variat l'ordre del servidors dns a /etc/resolv.conf posant els externs
al davant.

al buscar smb://usuari@servidor/ofimatica/usuaris/usuari no resolia l'ip de
servidor

Gracies a tots per les repostes