Re: Problemes amb carpetes compartides win2003

A Dilluns 04 Desembre 2006 09:37, stoker va escriure:
> Hola
>
> aquí a la feina tenim un win2003 server que entre altres coses fa de
> servidor d'arxius als usuaris de la xarxa.
>
> jo estic conectat des de linux+kde, fina ara tot el referent a l' accés a
> carpetes compartides del servidor anava bé fins aquest matí que quan
> intento accedir a la meva carpeta personal em diu
>
> Hi ha hagut un error en carregar
> smb://usuari@servidor/ofimatica/usuaris/usuari:
> Expiració al servidor
>  servidor
>
> no entenc l'error
>
> algú em pot ajudar?

> [...]

Sembla que per algun motiu falla la connexió al servidor. Comprova que el nom
d'usuari/clau que envies siguin correctes, comprova la connectivitat amb el
servidor i assegura't que el servidor no tingui problemes generals o
particulars (que hagin esborrat el teu compte, etc.) Mira de connectar-t'hi
per altres mètodes.
Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org