Mini How-To integrar una Debian/Samba : No ho entenc

Us havia comentat en el meu primer eMAIL que havia assolit integrar la
Debian com a estació de treball del domini, però que havia perdut la
funcionalitat d'oferir recursos a la xarxa.
Ara em torna a funcionar.

Des d'una màquina WinNT (estació de treball) inicio una sessió, accedeixo a
la xarxa, veig la màquina Debian/Samba, hi entro i no em demana res de res
per poder veure els recursos compartits.

Ara faré una re-inici total dela Debian/Samba, a veure què passa.
Ai...

PEP

A Divendres 01 Desembre 2006 11:54, Josep Molero i Puig va escriure: