Re: terminals - ssh i gnome

A Dijous 30 Novembre 2006 16:10, Cubells va escriure:

> Em corregeixo a mi mateix, amb la configuració no cal posar l'usuari i ip,
> tan sols amb
>
> $ putty -load la_configuració
>
> tindries prou...

I podries posar una icona a l'escriptori que executés la comanda anterior. En
kde es fa: botó dret->crea enllaç a aplicació, i a la pestanya aplicació hi
poses la comanda al camp "ordre".
Potser gnome té quelcom semblant.

OT:Per respondre el millor és fer "Respondre a tots" així respons a la llista
i directament a qui a fet la pregunta. Crec que ho vaig aprendre en aquesta
mateixa llista en discussions passades sobre la directiva del mailman.