Re: Beryl era:m'he quedat sense consoles

El Divendres 24 Novembre 2006 00:59, Orestes Mas va escriure:
> Bé, el driver lliure es diu "nv" i el propietari "nvidia". Fins on jo sé el
> lliure no funciona, però he llegit tantes coses en els últims dies que
> l'embolic mental és considerable.

Ja que hi som, amb els misteris de la nvidia [cotxina] :)

A jo em dona problemes, nv.  I des d'un parell de setmanes no puc actualitzar
els darrers "nvidia".

Crec, però no ho tenc clar, que és des de que vaig llevar un kernel genèric
per a només deixar el meu.  Ara en actualitzar  nvidia-glx i
nvidia-kernel-source diu de baixar un kernel.  Si aconsegueixo que no baixi
cap kernel, xorg no arranca amb els nous drivers.  Uso el module-assistant:
http://wiki.debian.org/NvidiaGraphicsDrivers

Demanant --devers la llista anglesa-- aconseguí que no baixés cap kernel (per
què en vull dos?!) però segueix sense funcionar.

Disculpau, potser aquí hi ha gent més experiència que a l'anglesa :)  Si és
que sí, vet ací com va quedar la cosa:
http://lists.debian.org/debian-user/2006/10/msg03686.html

--
Benjamí