Beryl era:m'he quedat sense consoles

Segons la web que m'has passat abans, l'Intel "hauria de" funcionar...
El de nvidia no diu res de si és el lliure o no, pel que tu dius, no
ho deu ser.

Drivers

   * The ATI radeon free driver works fine.

   * The Intel i810 driver should work fine.

   * The NVIDIA driver works fine.

<offtopic>
Per cert, un brindis pel teu gust cinèfil, estaves mirant la millor
pel·lícula del món mundial. M'he mirat l'escena final del puticlub
unes 10.000 vegades. Ei, que ningú es pensi que hi trobarà sexe, allà
només hi ha PLOM!
</offtopic>

rpb