Re: Beryl era:m'he quedat sense consoles

A Dijous 23 Novembre 2006 22:27, rpb va escriure:
> Molt bé, això ja funciona! El que em costa és aturar el cub en una
> aresta, com et surt a tu en les imatges, doncs quan gira ho fa
> depressa i de cop. És una mica lent de resposta, doncs el driver
> radeon no utilitza acceleració per hardware, però funciona
> raonablement bé en un amd64.

Aquest és un petit secret del KDE: La utilitat per capturar pantalles
(KSnapshot) la pots programar perquè faci una captura de la pantalla completa
amb cert retard (2-3 segons). Ho llenço i llavors em dedico a moure el cub
amb Ctrl-Alt i arrossegant amb el botó esquerre del ratolí, fins que fa la
foto.

> El secret de tot plegat ha sigut eliminar completament el driver
> fglrx, tant és que no l'utilitzis, mentre és allà fa nosa. Un cop
> fora, tot ha funcionat perfectament. Ja et dic jo, aquest driver de
> ATI, tant si el fas anar com si no, és una m...

Doncs en això t'acabo donant la raó, company. El problema és que si hom creu
en el programari lliure s'ha d'acabar comprant una ATI, perquè el driver
lliure suporta AIGLX i en canvi el de nvidia no (ara no recordo si el de
intel ho suportava també).

Bé, m'alegro que ja et funcioni.
Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya