Re: m'he quedat sense consoles

Jo ja fa temps que intento, per curiositat, doncs com a útil per
treballar no crec que ho sigui, fer funcionar el beryl aquest. Pel que
he pogut averiguar, si vols acceleració gràfica amb fglrx a edgy, has
de posar aquesta línia al xorg.conf:

Section "Extensions"
	Option "Composite" "0"
EndSection

Ara, acceleració gràfica en tindràs, i fglrx certament suporta opengl,
però li falta alguna cosa per què funcioni amb aiglx, segons vaig
trobar a internet:
"Si, el driver libre tiene las extensiones necesarias para trabajar
con aiglx, pero el driver fglrx no"

Sembla, però, que si funciona amb xgl. Jo em pensava que eren el
mateix, però es veu que no.

Fins ara no he tingut cap èxit, al arrencar beryl, o bé em quedo amb
metacity pelat, o bé perdo el gestor de finestres i em quedo amb
finestres "pelades" (sense barra superior, ni botons per minimitzar,
etc) i un escriptori sobre el que no puc fer res amb el ratolí. Vaig a
provar el que diu aquesta web francesa, hi ha noves opcions que posar
a "device" que jo no tinc...

rpb