Re: m'he quedat sense consoles

Utilitzo el driver propietari de ATI, fglrx. El "ati" no funcionava, i
el "vesa" tampoc. Vaig provar el "radeon" però amb la meva targeta de
video (X800) anava molt lent, tot i que sembla que funciona
raonablement amb altres  radeon.
El pitjor problema de tot això és que sempre he de fer una tancada
"bruta" del sistema, doncs en el moment de sortir del sistema gràfic,
invariablement es penja. Algun cop es queda en pantalla negra, però
puc accedir remotament. Fent un "top", hi ha el procés xorg ocupant un
99.9% de processador. Si li faig un kill -15 des de top, no s'atura.
He provat també un kill -9, però res. En aquests casos, tampoc m'ha
funcionat fer-li un /sbin/shutdown -h des de consola remota.
Llavors clar, cada cop que torno a arrencar, ha de fer un check de les
particions perque no estan "cleanly unmounted", un rollo. Saps si pot
passar alguna cosa havent de tancar sempre l'ordinador amb el botonet
de "on-off"?

RPB