Re: A etch li manca texlive-lang-catalan

En/na Sebas vila ha escrit:
Hola,

despres d'haver instal.lat unes quantes debian etch i haver baixat els paquets de texlive en varies d'aquestes instal.lacions m'he preguntat una i altra vegada com es que no existeix un paquet 'texlive-lang-catalan' que contingui els patrons de tall corresponents al catala i en canvi exiteixen innombrables 'texlive-lang-xxx' per altres idiomes. Ara fa un moment m'he adonat que els patrons de tall pel catala són a 'texlive-lang-spanish' !!! A banda de lectures politiques, la veritat és que això fa complicat trobar-los. Algu sap si hi ha cap raó per que sigui aixi?

sebas

Hola Sebas,

jo diria que és una qüestió més del texlive que dels "empaquetadors" de debian... Mirant la documentació del texlive, he vist que un dels paràmetres de la instal·lació és el que ells diuen "Language collections"

http://www.tug.org/texlive/doc/texlive-en/live.html#x1-30001

i si no vaig errat la relació de "llenguatges" que ells proposen coincideix amb els paquets texlive-lang-xxx que hi ha debian.

Si realment aquest és el criteri dels empaquetadors de Debian, potser caldria parlar amb la gent de texlive per explicar-lis el tema del català i veure si el poden posar com una "language" més... i sino sempre queda l'opció d'un texlive-full que hi és tot ;-)

Fins la propera

Jordi