Re: Seguisc sense so a Dapper/Edgy

Quina versió d'Alsa tenies??

En/na Pau Climent i Pérez ha escrit:
Hola,

A vore, resulta que he ficat ara l'eixida de so per ESD
(Sistema>Preferències>So) per comptes de directament per ALSA, però
seguisc sentint-ho tot molt fluix (només se sent a través dels
auriculars i tenint-ho tot a tope).

Algú se li acut alguna altra idea? Els mòduls semblen estar carregats,
el alsa-mixer està a tope, ...

Pau.

PER POSAR-VOS EN ANTECEDENTS, VOS ENVIE DE NOU EL MEU MISSATGE ORIGINAL:

Hola!

Fa poc (al setembre) vaig adquirir un portàtil Packard Bell v7910, que
incorpora una targeta de so Intel HDA, amb chip ALC260 de Realtek.

Si faig "aplay -l", apareix correctament:

**** List of PLAYBACK Hardware Devices ****
card 0: Intel [HDA Intel], device 0: ALC260 Analog [ALC260 Analog]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0
card 0: Intel [HDA Intel], device 1: ALC260 Digital [ALC260 Digital]
  Subdevices: 1/1
  Subdevice #0: subdevice #0

I els mòduls pareixen carregats, "lsmod|grep snd":

snd_hda_intel 20116 1 snd_hda_codec 164608 1 snd_hda_intel snd_pcm_oss 47360 0 snd_mixer_oss 19584 1 snd_pcm_oss
snd_pcm                84612  3 snd_hda_intel,snd_hda_codec,snd_pcm_oss
snd_timer              25348  1 snd_pcm
snd                    58372  8
snd_hda_intel,snd_hda_codec,snd_pcm_oss,snd_mixer_oss,snd_pcm,snd_timer
soundcore              11232  1 snd
snd_page_alloc         11400  2 snd_hda_intel,snd_pcm

A l'alsamixer està tot a tope (i he provat activar i desactivar el
"iec958").

La qüestió és, que no és que no funcione la targeta. El so se sent, però
molt fluix.

Tant amb Dapper com amb Edgy. I repetisc, ho tinc tot a tope a tots els
llocs.

Algú ha tingut alguna experiència semblant amb eixa targeta?

Pau.