Re: no puc obrir mp3 amb doble click

En/na rpb ha escrit:
Des de que vaig actualitzar a gnome 2.16 que no puc obrir els mp3 amb
doble click a nautilus, sempre em surt una finestra amb aquest
missatge:

"El nom de fitxer «01. Massive attack - Teardrop.mp3» indica que
aquest fitxer és de tipus «mp3 document». El contingut del fitxer
indica que el fitxer és de tipus «MP3 audio». Si obriu aquest fitxer,
podria suposar una amenaça de seguretat per aquest sistema.

No obriu el fitxer si no l'heu creat personalment o l'heu rebut d'una
font de confiança. Per a obrir el fitxer, doneu-li l'extensió correcta
per a «MP3 audio», i després obriu-lo normalment. També podeu
utilitzar el menú «Obre amb» per a seleccionar una aplicació
específica per al fitxer. "

Si ho faig amb "Obre amb..." si que funciona.

Si renombro el fitxer a qualsevol cosa i el torno a renombrar amb el
nom original, llavors si funciona, però si surto del directori i torno
a entrar, ja tornem a estar igual. En lloc de la icona per fitxers de
música, em surt la d'un full en blanc, que canvia a la icona de fitxer
de música amb un click, però segueixo amb el missatget dels nassos. A
algú més li passa això?

RPB

Bones RPB,

buscant gnome mp3-document mp3-audio a google apareix aquset enllaç

http://www.ubuntuforums.org/archive/index.php/t-186327.html

segons es diu, el problema té a veure amb el tipus MIME associat als noms dels arxius. La solució que allà donen és la d'esborrar (o canviar el nom) del directori ~/.local/share/mime (tot i que jo no ho he provat)

Sort

Jordi