Re: una de kernels

Hola, debian-user-catalan ...

deies, el 14 de nov de 2006, a les 04:07 +0100:

M'he equivocat amb el subject, però em dona la sensació que potser no
tant, i que el problema ha de venir precisament dle kernel. Però això no
deixa de ser una sospita sense comprobar. Per això pregunto :)

Jo mentre continuaré googlejant a hores perdudes...