Df diferent fdisk

Hola a tots.

No se si algú li ha passat, però he clonat un disc de 80Gb amb partimage i després he recuperat la partició a un disc de 160. l'sda1 era de 70Gb en el primer i ara és de 155 Gb. L'fdisk m'ho treu bé, però el " df -h " em mostra 70Gb. En canvi si ho faig per inodes "df -i" em dona un resultat diferent, crec que bo també. Hi ha alguna manera de sincronitzar-ho? d'on agafa la informació el df? Estic buscant i no m'en surto.

Merci.

Jaume