Re: Problemes amb els locales

A Dimecres 08 Novembre 2006 19:17, Lluís Gras va escriure:

> Una tty, la màquina no té pantalla i l'accés és per ssh, els locales estan
> més que generats i ja estic fart de fer dpkg-reconfigures de tot el que
> comença per console, locale i jo que sé ...
>
> De fet en aquests moments estic fent un dpkg-reconfigure -a que promet ser
> força entretingut ;-)

En la qüestió dels locales en un accés remot no hi tinc massa experiència,
però suposo que la cosa pot venir d'una mala entesa entre els locales remots
i la consola local.

La màquina local també té tots els locales generats, i la variable LANG també
és ca_ES.UTF-8?

Orestes.