Re: Error amule

Hola,
El amule el tens compilat per tu o l'agafes d'algun repositori?
Recordo que el repositori és diferent per a sarge que per a etc/sid.
Mira, ja ho he trobat:
http://www.amule.org/wiki/index.php/HowTo_Compile_In_Debian-es
Salut!!!
Marc///
P.D.: Perdona Jordi pel mail anterior. Òbviament no volia enviar-te'l
només a tu ...

El 30/10/06, Jordi Funollet <jordi.f@ati.es> ha escrit:
carles dixit:
> The library used 2.6 (no debug,Unicode,compiler with C++ ABI 102,wx
> containers,compatible with 2.4),
> and your program used 2.6 (no debug,Unicode,compiler with C++ ABI
> 1002,wx containers,compatible with 2.4).
> Avortat

Estic molt peix en compiladors però sembla que tens compilat l'amule amb una
versió del compilador i les libwxgtk amb un altre.

Comprova que t'ha fet upgrade tant de l'amule com de tots els *wx*. Suposo que
tot ho tens instal·lat de .debs binaris, oi? (Que no has compilat res tu
mateix).

--
### Jordi Funollet