l'aptitude m'enganya amb els hold

Vagi per davant que l'aptitude m'agrada. Sols el faig servir en línia de
comanes, però les cerques són molt millors que l'apt-get/apt-cache i a sobre
desinstal·la solet les dependències dels paquets que elimino.

Però hi ha un aspecte que no aconsegueixo entendre: els paquets en "hold".
Posar-los en "hold" és fàcil i a l'hora de fer upgrades ho respecta. Però em
torno mico per saber de quins paquets es farà upgrade.

Per exemple, en aquest cas em diu bé quins paquets no s'actualitzaran perque
estan en hold, però no trobo la manera de saber quins *no* s'actualitzaran
perque *depenen* d'aquests paquets.

  # aptitude hold libc6
  # aptitude -sy upgrade
  The following packages have been kept back:
    libc6 locales
  The following packages will be upgraded:
    base-config

  # aptitude search ~U
  i   base-config
  ih  libc6
  i   locales

En el fons puc viure sense això. Però per postres no sempre marca els paquets
en 'hold' amb una 'h'. Com a mostra:

  # aptitude hold freeradius
  # aptitude search ~U | grep 'freeradius '
  iB  freeradius

I per tant, no tinc manera de saber que aquest paquet està en 'hold'!!!

Algun suggeriment? M'estic deixant alguna cosa?

--
### Jordi Funollet