Re: Ancorat a breezy

A Diumenge 29 Octubre 2006 02:02, rpb va escriure:
> Asus k8n-e (nforce4, que té una Marvell Yukon gigabit com targeta de xarxa)
> amd64 3200
> ati x800 pci express
>
> Ni debian testing ni ubuntu (ni 64 ni 32 bits) em reconeixen la
> Marvell yukon. La nova de trinca Ubuntu Edgy (32 i 64) tampoc. Com que
> vaig llegir que els drivers sk8lin, ni sky2, per aquesta targeta no
> funcionen massa bé darrerament, la he deshabilitat a la bios i hi he
> posat una realtek 8139C de tota la vida, però continuo obtenint la
> pantalla vermella a la instalació avisant-me de que no hi ha interface
> [...]

Jo de moment l'únic que et puc dir és que també tinc una placa ASUS amb una
Marvell (i també una segona tarja de xarxa del xipset nforce (nvidia) i una
Debian Sid AMD64 me les detecta les dues bé (i també funcionen bé).

del "lspci"
05:0c.0 Ethernet controller: Marvell Technology Group Ltd. 88E8001 Gigabit
Ethernet Controller (rev 13)

El que si que et diré és que, curiosament, a vegades el router ADSL no em dóna
una adreça per dhcp si arrenco el PC quan ja n'hi ha un de connectat en xarxa
(el portàtil). Com que em passa poc no m'he parat mai a mirar detingudament
si és un problema del driver de la Marvell o bé del router...

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/