Re: openoffice en català

A Dimecres 25 Octubre 2006 09:40, Antoni Bella va escriure:
>   Hola Marc

>   Aquest problema no te res a veure amb l'OO doncs
> estic "igual", el problema a la consola l'he arranjat
> sense els signes de l'euro, però estic a cegues per
> arranjar-ho a sistema gràfic Xorg.
>
>   A veure si algú ens ho aclareix o una altra
> actualització ho deixa al seu lloc. Ja he provat la
> Kubuntu però per un o altre motiu sempre torno a la
> Debian sid de sempre.

No tindràs pas activada la variant de teclat "Sundeadkeys" al Centre de
Control -> Regional i Accessibilitat -> Disposició de teclat?

Recentment m'he hagut de barallar amb temes semblants a aquest per aconseguir
que em funcionin les tecles multimèdia del teclat. No és un tema tan complex
quan s'entén i es té la informació adient. I dic això perquè he "descobert"
el tema del control directe de les aplicaions via DCOP, que és una de les
coses més potents que he vist mai en entorns d'escriptori (clar que potser és
que he vist poc...)

ira si és això del sundeadkeys i, si no, ja mirarem d'atacar el problema des
de més avall.

A reveure.

Orestes.

Orestes.